Dlaczego warto było promować szkolenia
w Centrum.Jakosci.pl w 2016 roku?
Oto powody
Roll’up Centrum.Jakosci.pl promujący szkolenia naszych ogłoszeniodawców zagościł na
które odwiedziło ponad
konferencjach
Twoich potencjalnych Klientów
Twoi potencjalni Klienci odwiedzają Centrum.Jakosci.pl
Pokaż im się
Każdego miesiąca odwiedzało nas średnio
unikalnych użytkowników
którzy wygenerowali
leady (kontakty przez formularz)
na łączną kwotę
(wartość szkoleń, których dotyczyły leady)
W 2017 roku, będzie jeszcze lepiej.
Skorzystaj z tego :).
Oto kilka zasad, którymi kierowałem się przygotowując dane.
- zliczamy tzw. „leady”, czyli kontakty jakie nawiązali odwiedzający Centrum.Jakosci.pl ze wszystkimi ogłoszeniodawcami za pomocą formularzy znajdujących się na podstronach szkoleń;
- kwota podana w złotych, jest potencjalną wartością tych leadów. Zdajemy sobie sprawę, że nie każdy kontakt jest równoznaczny ze sprzedanym szkoleniem. Wierzymy jednak, że potrafisz zaopiekować się Klientem i przekonać go do swojej oferty lub zaoferować alternatywne szkolenie.
- Z oczywistych względów nie możemy uwzględnić leadów uzyskanych za pośrednictwem e-mali i telefonu znajdujących się w Twojej wizytówce w Centrum.Jakosci.pl. Pracujemy jednak na tym, aby móc je oszacować.
- uwzględniamy zapytania dotyczące szkoleń otwartych, zamkniętych i e-learning.